Fresh from the owner...

20 April 2010

Jangan tengok! Gusti kanak-kanak yang diharamkan...



pernah tengok gusti kanak-kanak kat mana-mana?
ada ke?
tak ada la...
tak pernah tertengok kat mana-mana ke?
tu la...
kena pandai cari tempat.


bukan semua orang boleh tengok gusti kanak-kanak ni.
ganas sangat.
tak sesuai.
sebab tu ia diharamkan.


nanti ada pulak yang tiru buat.
sebab tu tak ramai yang tahu pasal gusti kanak-kanak ni.
mereka yang terpilih je tahu.
tetap tak percaya?
ingat ni penipuan ke?
memang tak betul...
tak caya tengok ni...

*

*

*

*

*

*

*




tengok betapa gembiranya si pemenang yang baru berusia 7 bulan tu
lawan dia bukan calang-calang...
berusia 2 tahun 2 bulan.
tapi nak buat macam mana...
dia tewas di tangan jaguh baru.
ekekeke...

my foot: macam-macam aksi la si dua beradik ni. letih kadang-kadang tu dibuatnya.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments:

Post a Comment

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign