Fresh from the owner...

17 April 2010

Jangan baca! Kalau baca jugak...

Seorang perempuan berpotongan seksi dan cantik memakai skirt ketat separas lutut dan sehelai blouse lengan panjang sedang berdiri di sebuah perhentian bas. Ketika itu ramai orang sedang memenuhi pondok tersebut.

Apabila bas datang, perempuan tersebut mengalami kesukaran untuk memanjat tangga bas dek kerana skirtnya yang ketat tersebut.

Setelah berfikir seketika akhirnya dia mengambil keputusan untuk membuka sedikit zip skirtnya, namun masih gagal dan dia menurunkan sedikit lagi zip tetapi masih sukar, akhirnya dia terus membuka keseluruhan zip skirtnya kerana tiada apa yang perlu dibimbangkan sebab bajunya dimasukkan kedalam skirt... namun dia masih juga gagal memanjat tangga bas sedangkan ramai orang sedang beratur dibelakangnya.

Perempuan tersebut telah habis akal. Sedang dia berfikir, tiba-tiba dia terasa ada tangan menolak punggungnya menaiki tangga bas. Dia menoleh dan didapati lelaki dibelakangnya yang melakukan perbuatan tersebut.

Dengan nada lantang dia memarahi lelaki tersebut,

"Apahal ko pegang punggung aku? Gatal!"

Jawap lelaki tersebut,

*

*

*

*

*

*

*

"Ko pun gatal jugak... yang pergi bukak zip seluar aku tiga kali apasal?"


Muahaha...


my foot: jangan pakai skirt. nampak aurat. berdosa. ngehngehngeh...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

6 comments:

  1. wakakkakakak gatai sungguh cik akak tuh

    ReplyDelete
  2. memang dia gatai la.hehehe...

    ReplyDelete
  3. Ahaks, ni kes tersalah sudahh.. Kelakar2. Teringat ada satu kes yang member kena lebih kurang macam ni jugak. Hehe

    ReplyDelete
  4. tu la...main tarik je zip..langsung tak tengok dah zip siapa yang ditarik kan?

    ReplyDelete
  5. hua3!!
    sengal giler cik akak 2!!
    muuuuhehehehhe

    ReplyDelete
  6. hehehe..main tarik je zip.tak tengok rg lg dh kan...

    ReplyDelete

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign