Fresh from the owner...

19 April 2010

Hot mama! Memang hot kau... pewiiiittt!!!

ni emaknya si enrique iglesias...

tak kenal ke?

ala... penyanyi tu.

yang ada affair dengan pemain tennis...

si anna kournikova...

cun kan emaknya?

seksi pun seksi.

body mantap lagi.

apalah rahsia si emaknya enrique ni

sampai boleh maintain body gitu?

bukan senang nak jaga body.

especially yang dah ada anak

or yang sangat suka makan.

orang lelaki tengok pun terliur jugak kan?

tipulah kalau kata tak.
kalau macam ni lah rupa paras mak orang

tak mustahil ada anak teruna

tak pun suami orang

yang mabuk kepayang.

betul tak?

huhuhu...


my foot: kecantikkan biarlah seimbang di antara kedua-duanya. dalaman dan luaran.
ada orang lebih cantik dalamannya dan itulah sebenarnya yang kita cari.
biar buruk rupa tapi hatinya mulia.
tak kiralah sama ada dia itu lelaki ataupun wanita.
jangan terpedaya dengan paras rupa.
cantik di luar tak bermaksud cantik juga di dalam.


pics credit to google
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments:

Post a Comment

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign