Fresh from the owner...

05 April 2010

Eh, ni kembar ke adik-beradik?

Kami bukan kembar la. Adik-beradik apatah lagi. Tapi kami adalah benda yang sama. Dicipta untuk memudahkan segala urusan. Tengoklah... brand pun tak sama. Tapi secara kebetulan kami terjumpa di sini. Tak sangka la pulak. Hehehe...

Sama tapi tak serupa. Iras pun tak ada. Tapi yang uniknya no kami ni macam adik-beradik. Awak keluar dulu, saya keluar kemudian. Tapi awak kampungnya lain. Saya pulak kampungnya lain. Tapi yang pasti, kegunaan kita sama je kan?


My foot: Spotted masa tengah makan kat kedai. Tiba-tiba je terpandang ke nombor platnya. Kebetulan...!!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 comments:

  1. kdg2 jmpa gak yg sma no neyh..

    n kdg2 jumpa yg sama no ngan no tpon..
    huhuh

    ReplyDelete
  2. biasa jgk..tp ats jln la..x smpt nk snap pic... name skali ngn besday pun ada jumpa jgk.kbtln yg x disangka la tu...

    ReplyDelete

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign