Fresh from the owner...

19 April 2010

Betul ke berkesan?


before this aku guna rexona...

bau dia...

kekal referesh sepanjang hari.

so, hari tu nak try la yang ni pulak.

kebetulan singgah kat watson (or mungkin pengaruh iklan. hehehe...)

grab la this one.

*

*

*

*

*

*

*

boleh percaya ke kalau pakai ni?

memang boleh hilangkan kesan hitam?

meh, aku cuba try test deo ni berkesan ke tak.

katanya dalam masa 28 hari nampaklah kesannya tu...

bau dia pun wangi...

lepas ni nak try untuk mata tu pulak.

nak hilangkan eye bag.

waaa... best! best!


my foot: betul la... memang berkesan kalau pakai deo ni. cubalah kalau tak percaya. ukurlah sendiri. take care.. garnier!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 comments:

  1. pssstttt....ada nampak putih sikit dah hari ni???
    :)

    ReplyDelete
  2. hari-hari ade nmpk la.ngeeee...

    ReplyDelete

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign