Fresh from the owner...

29 April 2010

Bekas pensel pun boleh? Bolehlah...



si kecik Anis...
kalau pakaikan apa-apa pun kat dia
dia tak buang.
macam hari tu pakaikan spec masa bawak berjalan
dia tak cabut pun
cuma yang ditanggalkan cap dengan morning towel tu je
(erk, ada jugak yang ditanggalkan jugak!)
tapi tujuan dia tanggalkan cap tu..
nak 'makan' topi tu la.
tak dapat topi dia..
dia 'rampas' kakak dia punya.
janji boleh masukkan dalam mulut.


hahaha..
jangankan topi,
jari tangan orang pun dia nak 'makan'.
akan dia usahakan jugak untuk masukkan tangan tu dalam mulut.
apalah ci Anis ni...
tangan ibu dengan abah tak apa lagi.
tangan orang jangan aaa...
ibu cubit pipi tu kalau main hentam je ambik tangan orang.


tengok la...
sedap gila makan pencil case ibu tu.
makan la yang oiii...
ibu awak tak bagi makan ye?
tu pasal awak makan pencil case tu?
layan je la...



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments:

Post a Comment

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign