Fresh from the owner...

29 March 2010

Pernahkah...???

kadang-kadang perasaan ni bercampur baur je. tak tahulah apa yang ada. semua ada rasanya. kadang-kadang bila kita cuba buat sesuatu untuk menyenangkan orang lain, kesudahannya jadik lain. kalau sekali dua mungkin la tak terasa sangat. tapi kalau dah selalu macam tu? tak boleh ke cuba memahami? everything is based on trust and understanding. we need both.

kalau dua-dua tak ada, susah jugak. aku faham semua tu sekarang. the truth is, it's hard to teach yourself. when you're used to be stubborn, memang susah nak ubah. makan masa bertahun-tahun. ni la yang orang selalu cakap, degil amat!!! ada sesuatu dalam diri kita yang kita susah sangat nak ubah kan? walaupun kita nak sangat ubah, tapi bila tiba masanya... tanpa sedar or atas bisikan-bisikan halus si 'prebet' yang diutus oleh maharaja syaitan laknatullah, kita kadang-kadan tu terjerumus jugak dengan emosi yang tak sepatutnya ada tu.

kena ambik wuduklah selalu agar terhindar daripada hasutan-hasutan yang boleh merosakkan diri sendiri. moga dijauhkan dari segala musibah... amin!!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments:

Post a Comment

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign