Fresh from the owner...

01 February 2010

Kejap je dah Februari...

Hari ni 1st of Feb. Jan dah berlalu pun. Pejam celik je nanti dah sampai hujung tahun pun. Akan ada weddings, arriving babies, engagements.. and lotsa stuff. Me on having a new baby? Ada baby memang best. Pregnant satu experience yang kita tak boleh beli. Right mommies???

Tapi bila ada anak yang kena sakit teruk ni, tunggu dululah. Bagi dia besar dulu. Masa Anis dalam ICU dulu ada jugak mak-mak buyung yang temankan anak-anak dia orang yang kena pneumonia. Dengan saratnya... anak pulak kecik lagi. Meragam. Memang penatlah. Tapi itulah pengorbanan ibu pada anak-anak.

Tapi kalau bersalin time-time tu, siapa nak jawab? Hehehe... Dalam bulan Feb ni, apa plan kita? Apa yang kita nak buat seterusnya? Ada orang plan the whole year. Nak buat apa, nak jadik apa... I think I oughta plan by month. Senang la daripada plan the whole year.

Apa pun tu semua terpulang pada citarasa masing-masing. Apa yang pasti jangan sia-siakan masa yang datang. Sama ada berlalu dengan jaya atau berlalu dengan sia-sia, itu hak masing-masing.

Selamat Datang Februari dan Selamat Tinggal Januari!!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments:

Post a Comment

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign