Fresh from the owner...

15 February 2010

Aduhai...

Alya mengamuk pulak malam ni. Entah apa yang dia nak aku pun tak tahulah. Letih dibuatnya. Tapi dah namanya anak-anak. Like it or not they are your kids, am I right??? So bear with it la. Aku tak ada la nak komplen apa-apa pun pasal Alya tu. Cuma tu lah... nak masuk dua tahun ni mengamuk sakan pulak dia.

Nak taip lebih-lebih pun tak boleh jugak. Nanti tengah-tengah taip ni dia bangun, mengamuk lagi langsung tak boleh nak shutdown lappy. Besides, I think my master want to use this lappy la. Sesaja je aku buat-buat lambat bagi dia tunggu. Tak baik kan buat macam tu kat orang.

Apa pun, kalau Alya mengamuk lagi, aku kena sabar banyak la. Dengan attitude aku yang kadang-kadang betul tak betul and kinda tak berapa bagus ni susah jugak. Anak-anak... memang macam tu la. Huhu... Makin besar makin menjadi pulak la angin si minah kecik ni..

I don't complaint!!! Besides, I love them so veryyyy much... You can use your lappy now dear hub... I'm signing off for tonight... Night2.. Sweet dreams... Hope the little bugs don't bite...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments:

Post a Comment

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign